ZÁKLADNÍ POSLÁNÍ SPOLEČNOSTI
Náš příběh začíná již v roce 1964, kdy byla založena příspěvková organizace Ostravské komunikace a začala rozvíjet svou činnost na úseku údržby a oprav mostů a komunikací.
V roce 1998 jsme zahájili novou etapu poskytování profesionálních služeb s orientaci na zákazníka jako Ostravské komunikace, akciová společnost s jediným akcionářem, kterým je Statutární město Ostrava. Pro akcionáře a tedy i pro všechny občany Ostravy plní řadu úkolů vyplývajících ze zřizovací listiny – od správy veřejného osvětlení, přes rekonstrukce a havarijní opravy vozovek až po zimní údržbu komunikací či starost o hlavní dopravní a přestupní uzel Svinovské mosty.
Jejím posláním a cílem je dosahovat takových hospodářských výsledků, aby nejen opakovaně potvrzovala oprávněnost své samostatné existence, ale vytvářela také zdroje pro technický rozvoj. Společnost funguje s důrazem na plnění stále náročnějších požadavků všech potenciálních odběratelů. S důrazem na konkurenceschopnost všech činností a služeb a zároveň na budování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky, kterým se vždy snažíme nabídnout optimální řešení jejich potřeb při poskytování vysoké úrovně služeb.
Jako odpovědný zaměstnavatel si uvědomujeme, že kvalifikovaní a motivovaní zaměstnanci jsou základem našeho úspěchu.
Jsme ekologicky odpovědná společnost, pro kterou je trvale udržitelný rozvoj důležitou součástí podnikání a plnění ukazatelů vedoucích k dodržování podnikatelské etiky.
V rámci společenské odpovědnosti podporujeme neziskové kulturní a sportovní aktivity v regionu.
Jsme progresivní společností, která svůj růst buduje na osobní odpovědnosti managementu i všech zaměstnanců za jakost, a to v celém portfoliu činností.
Strategii společnosti zaměřujeme zejména na:
• trvalou orientaci na zákazníky
• prohlubování technické zdatnosti a profesionality našich zaměstnanců
• na kvalitu poskytovaných služeb
• inovativní přístup ve stavebně-výrobních i správních činnostech
INTEGROVANÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ
Politika integrovaného systému řízení
ZÁKAZNÍK
Zákazníkům poskytujeme služby v dohodnuté kvalitě, množství a termínech, při zachování šetrného přístupu k životnímu prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Péči o zákazníky považujeme za základ naší prosperity. Pro statutární město Ostrava a jeho městské obvody nabízíme služby s maximální úsporou časů realizace oprav v rámci vertikální spolupráce za použití in-house výjimky.
TRVALÝ ROZVOJ
Efektivním řízením a trvalým zlepšováním procesů vytváříme zdroje pro dosažení stanovených cílů, rozvoje zaměstnanců, technologií a infrastruktury, zajištění ochrany ŽP, BOZP a přiměřeného zisku.
Při zavádění nových technologií využíváme nejlepších znalostí k dosaženi účinného využití surovin a energií.
ODPOVĚDNOST
Vzděláváním a výcvikem zaměstnanců zvyšujeme jejich znalosti, dovednosti a vědomé přispívání k plnění cílů.
Zajišťujeme plný soulad s legislativou ČR a EU zejména pak v oblasti kvality, životního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Držíme certifikáty ISO 9001, 14001 a 45001, díky čemuž máme procesy standardizované a zákazník se může na naše služby vždy spolehnout.
06.11.2024
/ 06.11.2024 /
OSTRAVA, 6. 11. 2024 – Už od zítřka až do 11. listopadu nebude možné projet ostravskou ulicí 28. října v úseku z Hulváckého kopce na křižovatku Nová ves vodárna. Neprojedou tudy ani individuální motoristé ani cyklisté. „Budeme opravovat revizní šachty kanalizace na ulici 28. října, proto prosíme motoristy, aby uzávěru, která bude jen v jednom směru a jen na pět dní, strpěli,“ doplnil výrobní náměstek Ostravských komunikací Petr Uhlíř.
04.11.2024
/ 04.11.2024 /
https://www.okas.cz/o-spolecnosti/pracovni-prilezitosti.html