Volejte dispečink

Údržba dopravního značení

Po celý víkend byly silnice v Ostravě sjízdné

26.01.2015

Silnice na území Ostravy se v průběhu celého víkendu podařilo udržet bez komplikací sjízdné. Letos poprvé byly k zimní údržbě, k technice Ostravských komunikací, povolány také posilové prostředky. Jen spotřeba soli dosáhla jedné třetiny veškeré dosavadní spotřeby.
 
V Ostravě nepřetržitě, drobně, sněžilo od soboty 21. ledna do nedělního večera. Po celou dobu byla v terénu technika Ostravských komunikací. V sobotu v deset hodin večer se k šestnácti sypačům komunikací přidalo na pluhování dvanáct traktorů, které jsou nasmlouvány od soukromníků. V neděli dopoledne pak byly povolány i další nákladní vozy s radlicemi, tak aby na více pruhých silnicích mohl být sníh pluhován v kolonách. Komplikace po celý víkend nehlásili ani dispečeři DPO, s kterými úzce spolupracujeme. 
 
Celkem tak v průběhu víkendu na zimní údržbě pracovalo 36 mechanismů. Ošetřeno bylo 10 000 km silnic, spotřeba soli přesáhla šest set tun a solanky jsme spotřebovali více než 81 000 litrů. Odpluhováno bylo na území Ostravy více než 9000 km silnic.
 
V současné době jsou cesty mokré a bez jakýchkoli obtíží sjízdné. Další sněžení očekáváme v průběhu úterý 27. ledna.

« zpět

Rychlý kontakt

Ostravské komunikace, a.s.
Novoveská 1266/25
Ostrava, Mariánské Hory, 709 00

IČ:        25396544
DIČ: CZ25396544

 

Dispečink:       596 622 922
Poruchy VO:   596 622 922

info o číslech:  595 621 444

 

Dopravní zpravodajství
Novinky

08.02.2018

K zimní údržbě byly povolány i posilové stroje

/ 08.02.2018 /

Všechny sypače Ostravských komunikací byly ze středy na čtvrtek šestnáct hodin v kuse v terénu. V noci se k nim navíc letos poprvé připojily také posilové stroje, traktory a nákladní vozidla s pluhy.

Autor: Jiří Maléř

19.01.2018

Technická závada krátkodobě vyřadila semafory na Vodárně

/ 19.01.2018 /

Dvakrát v průběhu pátku 19. ledna museli technici Ostravských komunikací vyrazit k urgentní opravě světelné signalizace křižovatky u Vodárny. Semafory vždy byly opět uvedeny do provozu po necelých čtyřiceti minutách.

Autor: Jiří Maléř

» více novinek

 

mapa webu